Pingu Pingu Kutub Seberang.

Saturday 1 June 2013

What A Timing!

Assalamualaikum.
[silakan jawab salam itu]

this happen on my second semester as a student. tengah dalam sesi pembelajaran Bahasa Inggeris dan antara hari yang bosan di dalam kelas yang bosan  biasa.

aku selalunya memang akan silent kan phone aku tu, sebab dia punya volume tersangatlah kuat. biasalah, phone made in china. bayangkan aku pasang jam loceng pagi pagi. sampai ke Aras 0 boleh dengar bunyi alarm aku tu. fiuhhh. tapi untuk haritu, entah kenapa hati aku cakap "tak payah silent lah phone nih. bukannya ada orang nak call or ber-pesanan ringkas dengan aku pon." 
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
habis sahaja sesi meng-revise isotonik . lecturer aku tanya.


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.




[video][itulah ringtone message aku]






what a timing!! memang tengah tak ada orang nak bertanya pulak tu.



habis kelas aku pon tengoklah message tu. and



GRRRRRRRRRRRR~

tapi okay lah jugak. idok le bosan sangat kelas tu untuk haritu.

p/s: always remember to silent up your phone before you enter the class. T___T



3 comments:

fatynhaneey said...

terbaik ah lin .. memang tepat timing nye tu , haha

Gee GTG said...

huh.. sama lah!! meh sep!!
selamat bekenalan!!

Norazlin Nordin said...

@Fatin Nurhani: kan kan kan.
@Gee GTG: yeah terbaik!!! *sep* memang trend eh org pakai ringtone cengkerik sekarang nih?