Pingu Pingu Kutub Seberang.

Wednesday 30 May 2012

Dilema Pelajar Pra-U











buat masa ni, ramai lah budak yang lahir tahun 1994 dok kecoh pasai kemasukan ke ipta dan ipts.
aku? aku tak dapat mana mana. sebab? manalah aku nak tau, bukan aku yang pegang kementerian pelajaran tinggi tu. memang lah sedih sebab tak dapat mana mana, but still aku dapat form 6, atau lebih glamour PRA-U. pakai baju oren lagi tuuu~ bhahaha. hampaa ada?  haha.
p/s: bapak aku  muka kecewa aku tak dapat u. T_T
p/s: jangan tanya tentang ketidakhapdetan aku, almaklumlah ada Adik Ah yang nak di buat  bahan blog, takda pisang yang nak diteka tekikan.

14 comments:

Aujinz said...

eh.. kenapa ade Dik Ah lak tue.. koh koh koh...

Ajieda Ajis said...

xpe masuk pra u pn, pasni masuk la u... don't give up....

CikMunBlogger said...

nanti aku bawak kau g kolej aku k . kau duduk sebelah aku . hehe

farrah hayati said...

kat mana2 study xpenting..yang penting...do da best...jangan rendah diri dgn pra u tu...gud luck =)

Nara Qumaira said...

EH, PRA-U skrg dh masuk kt u n matrik kan cara pembelajran..jgn bimbang, mybe rezeki adek dkt form6..so, struggle betol2 tau..akak upper6..kalo de pape2 nk tnye...silakan.. :)

Kekzamanis said...

Takpe.. U ke Pra-U ke sama jugak.. Sekurang2nya kita dah usaha & buat yang terbaik dalam segala hal.. =)

Nur Nainis said...
This comment has been removed by the author.
Nur Nainis said...

Pra U bagus sebenarnya..Akak faham perasaan kamu bila tak dapat masuk u..hehe..kadang-kadang result bagus pun tak dapat :( tp tak apa.usaha itu tangga kejayaan.Pra U skrg sistem baru kan..best kot..Lagi mudah nak skor..insyaallah..akak doa kan kamu berjaya.

Anonymous said...

wink..wink..kretive sunguh.. 1st time masok blog kamu nie..nie pun jumpe dari entry cik mun nye blog..hehe sy dah jd folower kamu..hikhikhik

aswadz said...

masuk form 6 pun bole masuk universiti gak. cuma lmbt atau cpt je... yg penting study smart.

Mr. Jagung said...

dun wori..pra u ok pe..kalu masok matrik, xde hurof "u" pon tau..hehe..gurau je..=)

papon, di mana2 bole belajar, antara hendak dengan tak je..do ur best, i know u r the best among da best..=)

Norazlin Nordin said...

Sebab aku peminat adik ah anda. :B

Norazlin Nordin said...

Tapi sedih la bila tengok mak abah macam tak suka.

Norazlin Nordin said...

@CikMunBlogger : kenapa tak letak aku dalam beg je, barulah takdak orang perasan.

@farrah hayati : tak boleh nak rendahkan diri dah, sebab dah memang rendah pon. :D

@cik nara omey : memang banyak lah benda nak tanya. Kohkohkoh. Btw thanks. :)

@Misz Mieza : insyaAllah. :) terima kasih!!! Muahhh :*

@Nurul Aini : amiiinnnnn! Thanks :)

@CIK CHIPSMORE : winkwink. Terima kasih. Sayang kamu muuuahhhh :*

@aswadz : a'ah kan. Betul cakap hang. Btw terima kasih :)

@Mr. Jagung : matrik ada huruf K. Kohkohkoh. Macammana tau im the best? Kohkoh. Gurau. :D